If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравете колеги трябва да свалям алтернатора на мойта 145 1.4 Т.С. и до колкото четох из форума става като се махне всмукателния колектор обаче тука идва и моят въпрос как се сваля тоя колектор и кви са тънкостите дайте съвети
По-лесно е да махнеш полуоската и да си го измъкнеш отдолу. Иначе колектора има два болта от долната си част, махаш сите кабели от него и гумените съединения и го сваляш.
Ако правиш ремонт на полеви условия по добре махни колектора хем и по лесно ще развиеш болтовете на алтернатора,но внимаваи с горния болт има една дебела шаиба между динамото и планката не я ли сложиш на точното място като стягаш динамото ще спукаш корпуса му.Успех
на моята 155ца съм и свалял алтернатора, само с откачането на ауспуха от изпускателния колектор и откачането на задния тампон на двигателя!
След като се освободи ауспуха и се махни планката с тампона, освобождава се място. И тук идва тънкия момент, просто след като се откачи алтернатора, за да излезе трябва малко да се напъни двигателя отзад, нагоре. Освобождава се малко пространство, който е достатъчно за да падне алтернатора (с малко разместване). Става само в канал/подемник и не крия факта, че псувни и малко нерви ще са нужни! Но факт, че по този начин се разглобява най малко.
На 1.4 тс трябва да е още по-лесно, тъй като отдолу предполагам има мааалко повечко пространсво отдолу зад мотора.
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp poweredby ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment