Известие

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на всмукателен колектор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сваляне на всмукателен колектор

    Здравете колеги трябва да свалям алтернатора на мойта 145 1.4 Т.С. и до колкото четох из форума става като се махне всмукателния колектор обаче тука идва и моят въпрос как се сваля тоя колектор и кви са тънкостите дайте съвети

  • #2
    По-лесно е да махнеш полуоската и да си го измъкнеш отдолу. Иначе колектора има два болта от долната си част, махаш сите кабели от него и гумените съединения и го сваляш.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Ако правиш ремонт на полеви условия по добре махни колектора хем и по лесно ще развиеш болтовете на алтернатора,но внимаваи с горния болт има една дебела шаиба между динамото и планката не я ли сложиш на точното място като стягаш динамото ще спукаш корпуса му.Успех
      SPRINTAUTO service
      0893277773

      Comment


      • #4
        и да откачиш акумулатора преди всичко останало
        146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
        145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

        Comment


        • #5
          Аз пък съм сигурен че алтернатора на 1.4 ТС излиза покрай полуоската,без да я сваля.Само обтегача на ремъка и от там...
          EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
          Suzuki GSXF600 99г.
          Bravo 1.9 8V Multijet

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщение
            Аз пък съм сигурен че алтернатора на 1.4 ТС излиза покрай полуоската,без да я сваля.Само обтегача на ремъка и от там...
            За псувните дето ще изпсува, по-добре да си откачи полуоската.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              За псувните дето ще изпсува, по-добре да си откачи полуоската.
              ако е на подемник или канал няма да псува не се маха полуоска ! ако е пред блока най добре да свали колектора
              146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
              145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

              Comment


              • #8
                на моята 155ца съм и свалял алтернатора, само с откачането на ауспуха от изпускателния колектор и откачането на задния тампон на двигателя!

                След като се освободи ауспуха и се махни планката с тампона, освобождава се място. И тук идва тънкия момент, просто след като се откачи алтернатора, за да излезе трябва малко да се напъни двигателя отзад, нагоре. Освобождава се малко пространство, който е достатъчно за да падне алтернатора (с малко разместване).
                Става само в канал/подемник и не крия факта, че псувни и малко нерви ще са нужни! Но факт, че по този начин се разглобява най малко.

                На 1.4 тс трябва да е още по-лесно, тъй като отдолу предполагам има мааалко повечко пространсво отдолу зад мотора.

                AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                AR 155 2.0 16v SUPER
                Toyota Corolla 2014 S Premium
                Moskvich 2140

                Comment

                Working...
                X